My best friend and I

Pillan säger:ingen risk att vi blir i hoppblandade

Linda säger:Nej !!

Linda säger:Vi ar som choklad och honung

Linda säger:gissa vad du ar

Pillan säger:mmm

Linda säger:Du kan fa vara ost om du vill

Pillan säger:Honung?

Pillan säger:inte då vill jag vara choklad ost

Linda säger:Nej jag ar honung




 
My best friend and I

Hon finns här för mig och jag finns här för henne...Vi finns typ alltid...Det spelar ingen roll hur när eller var...det är som en outalad regel.  När hjärtan brister när livet är pest när allt är hemskt...när allt man behöver är en kram, en axel att gråta mot, eller när livet är lika underbart som en vår dag, när kärleken pirrar i magen, när man vill ha en vän att cyckla med i motvind en varmsommar dag... när man åker och badar mitt i natten när man skrattar tills klockan är tre. När man ringer bara för att säga hej det är juh du!!



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Gaaaah sa gullig du ar!!!
Always and forever!!! genom vatt och torrt!!
Tur att man har dig !!
Love you sweetie!!

2007-03-06 @ 23:35:15
URL: http://liinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0