omöjligt?

Ska jag alltid känna så här...räddsla
räddsla för att känna för mycket...för att bry mig för mycket.
jag kan inte ändra på hur jag är jag är sån här jag bryr mig jag känner jag finns jag kräver jag tar plats...Kanske för mycket plats...Men va fan..Jag har rätt att ta plats...och om jag inte hittar någon som ger mig den plats den tid den uppmärksamhet jag kräver...
Ja då får det nog fan vara..

Jag ska sluta anpassa mig ta livet som det kommer inte vara rädd...
bara finnas...
ta mig som jag är annars får det fan vara..
Jag kommer aldrig ändra på mig för att passa in i nån annans liv...

Kommentarer
Postat av: nalle

hoppas du inte blir arg nu men det är ju inte första gången du skriver så, kanske ett dåligt mönster som måste brytas en gång för alla. Sen är det så jäffla coolt med folk som tar plats ta för dig. kram

2007-03-15 @ 17:51:36
Postat av: Pinolla

Varför skulle jag bli arg? jag hämnas i stället =) Nä vars skämnt och sido...jag tar plats men sen blir jag vek och lite darrig...och då låter jag folk ta mig förgiven...Men nu måste jag lära mig ta mera plats...*morrar upp mig och övar*

2007-03-15 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0