Vilken dag!!!

Vaknade kvart över sex i morse av ett sms; "Vaken?" ja nu är jag i alla fall...efter tre timmars sömn kan bara tänka mig hur jävlig jag måste ha låtit. Men pigg blev jag så upp med tuppen innan 8 hade jag fått i mig fyra koppar kaffe...Inte illa...sen har dagen bara runit i väg i en himmla fart. Lämnat in cyckel kollat tapeter, fixat tavlan fått lunch lagad till mig smaskigt, tandläkarn, ett fängslande besök, Sett Ali förlora brutalt i boxning (kan ha varit mitt fel men det tänker jag låta vara osagt) en halv hjärtad träning en promenad middags lagning med gäst, csi på tvn och nu nu är jag ladad för sängen.....Jag är så mysigt trött att jag kan sjunka ner i min säng med ett väldigt gott  samvete sa jag att jag diskat städat och tvättat oxå???

Önskar du var här så att vi kunde läsa morgontidningen tillsammans, men jag hoppas att min present får dig att tänka på de otroliga möjligheterna som arbetsmarknaden har för dig här hemma..

Och sen så tror jag inte på att fysiskt skada levande ting det finns så många andra sätt om man vill göra någon illa, Offtast gör ord mera ont än vad slag gör.

Kom hem nu...
jag behöver någon att krama hårt och länge på.,...
Och man ska kramas så att det känns....

Kommentarer
Postat av: nalle

fullt ös märker jag, då kan du ju inte lidigt nått värre av att jag lämnade dig några dar :)

2007-03-23 @ 16:38:51
Postat av: Linda Linda Linda

Haha jag kommer snart !! Tror jag :P Jag laste boken igar !! det finns allt mkt bra karriar mojligheter for mig dar :P
HAHA
PUSS

2007-03-23 @ 17:10:00
Postat av: linda

horru you skank !! jag sov nar du ringde imorse btw ....Ring ikvall om du vill !
Love U
Puss

2007-03-23 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0