Vin och love allt under ett tak

Vin och k?rlek allt under ett tak


Melodifestival, vin snack kackel sång och vänner Allt under ett tak på andra sidan ån. Önskar att livet alltid kunnde vara så lätt. Så ro fullt och enkelt..Jag menar ett kolektiv med tatueringar och ögon sensorer. Det är höjden av enkel het eller i alla fall enklare än det riktiga livet.

Var ute på en rask halvmilspromenad i dag, regnet forsade ner, el om det var tårarna. Jag vet inte. och även om det var tårarna så vet jag inte varför. Har inga svar bara en tomhet, vet inte vad jag ska fylla tomheten med. Men den äter sakta upp mig inefrån det blir bara ett störe och störe hål och jag vet verkligen inte hu jag ska fylla det.

Men nått jag inte har ont av är det bra vänner att omge sig med när tomrumet blir stort och ångest fyllt.

Jenny, Anna, Linda Jesica, Sofia, Malin, Sara, Sara Kerstin, Nina, Ida, det är bra att ni finns skulle inte klara en dag utan er. Livet vore så tomnt  och meningslöst då.

När vinden nu blåser hårt runt knuten ska det bli så skönt att krypa ner under mitt dun täcke känna kissarnas varmakroppar mot benen och tänka på allt som är bra och in se att det blir bättre...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är sååå underbar.
ska sätta mig i bilen och hämta upp dig nu.

2007-03-11 @ 06:26:13
URL: http://jessicaj.blogg.se
Postat av: nalle

Hööruuu du har det ganska bra du. Ta och bli lite kär så har du ju allt man kan önska sig :)

2007-03-11 @ 11:46:42
Postat av: Linda

Bastaste vannen !!!
Skickar massa love !!!
Puss

2007-03-11 @ 23:14:56
URL: http://liinda.blogg.se
Postat av: Linda

varfor ar ni nakna foresten!! har det blivit inne med endast en kudde pa overkroppen i sverige :D

2007-03-12 @ 00:21:02
URL: http://liinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0