Catwoman

Catwomen
Alla test Nina gör måste jag stjäla och göra oxå... Lite kul är det att jag blev Catwoman, då Linda alltid anklagar mig för att vara en galen kattkvinna och ja Herr Hemlig brukar inte vara sen och hänga på de anklagelserna heler..=)

En ny affärs ide har dragits upp i dag PJs ekologiska...Produkten är bestämnd bara kapitalet och kontoret kvar. Jag tyckte det var mkt viktigt med ett kontor. Jag vill nämligen ha en sekreterare som tar mina samtal och säger att jag är på möten eller lunch el gått fördagen. Jenny tyckter det var mindre viktigt och suktade mera åt pösiga byxor och flum hum stilen. Kan bli bra det här =)

Nu ska jag sussa mina kuddar..är väldigt trött,.

I dag intogs årets första färskpotatis mycket gott....Smaskigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0