dagens dilema?

Har två faktiskt (illa men men det är dagens Ilands problem)


1. Ska jag har resa i den gröna el svarta tröjan?

2. Hur omoraliskt är det att ge sig i lag med någon man vet har sambo?
    Är det verkligen mitt problem? Eller är det upp till han? Är det skillnad på om jag inte hade vetat det innan och fick
    reda på det för sent så att säga eller om jag viste innan? Har jag någon skuld i det el är det hans ansvar?
    (nu är juh detta inte så aktuellt bara tänk om senario)



Fick musik av K. och hon hade rätt det var himmlans bra. Jag gillar det starkt. Gör mig glad och lycklig.


Ser så fram i mot hegen.

Kimen har åkt tomt blev det ingen pälsboll...Jag vill ha en HUND....


Nu sova sängen

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0