flumn och trams

efter mkt påtryckningar så måste jag blogga...Jag har varit sugen många gånger sen sist men jag vet inte riktigt om vad jag ska skriva. humm

ska träffa gammlaste bästa kompisen i morgon. Ska bli så sjukt kul. Vi ses inte så offta el pratar så offta. Men när vi gör det så känns det som i går. Så det är sjukt kul. Ska vist på nån konsert med nån som tydligen är himmlans bra. Ja jag kan inte enns komma i håg namnet. Men det är juh oftast inget ovanligt.

Ska bara för att komma ner överleva en tre och en halv timme bilfärd med en kille som jag lärde känna i lekis. Vårna hat kärlek till varnadra började i lekis när han slängde en kastanj i ögat på mig. Det börjar med bråk och slutar med rostigbarnvagn. Ja inte för oss i alla fall...Han har hittat drömtjejen (just nu) i malmö. Och jag jag har inte hittat Mr McDreamy än men jag vet att det inte är han i alla fall =) Även om vi inreder lika samma *ler*

I dag har jag spenderat med Kim tre avsnitt med Greys (bara tre det är bra) Fika med L och L, Lång promenad med kimen. Så nu efter en och enhalv timmes promenad ligger han här och flämtar. Sara var oxå med men hon flämntade inte lika mycket. =)

Nu ska jag intaga något att fä'rtära vet bara inte vad. Jag är hungrig har jag varit hela dagen men i alla fall..Nu är jag jätte hungrig igen. Konstigt....HONGRIG....Ge mig mat...vad som...Oxfile...dyr restaurang..råfisk..vad som (fast med min lätt ansträngda ekonomi blir det nog falukorv och makaroner) Ska nog ta tag i det nu...

Nu drar jag till Malmö el ja i morgon klockan ett ska bara städa på en tandläkarmottagning först (coolt för på en sådan har jag aldrig varit efte  stägning undrar om det kanske kan finnas en het Dr McHot kvar som vill hångla med mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0