Förkylningar!!

Om du är som en förkylning kanske jag kan tänka mig att uppskatta förkylningar =)

TANDVÄRK fy fanbian men det hjälper att borsta tänderna det blir liksom mjukare ochinte så mkt smärta då...

Lustigt hur det där kan bli....

Fortfarande ingen laddare...Börjar bli lite (mycket irriterad) jävla sätt....

Värsta flumet..men va fan "så dum som jag kan jag inte förstå"

MMMMMathilde kom hem till mig...Verkar mycket lovande lika bra som de andra...Dennis Rydberg är en himmla bra författaare har inte ens läst ut den här men längtar som en tok efter hennes nya bok Åse.

Nu blir det kaffe och Greys Anatomy...Tackar Hanna för utlånet av boxen...Mycket bra....Lätt beroende framkallande dock....

Kommentarer
Postat av: Nina

Fortfarande mystiskt det här med tandvärk relaterat till nån snubbe...

2007-05-09 @ 22:43:48
URL: http://ninasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0