Greys junki

Mellan sju och elva avverkade jag fem maskiner tvätt och fyra av snitt av Greys Anatomy. JAg grät skrattade och njöt. Kände kälek. Kände sorg kände att jag är nog värd ett Greys liv (ja alltså jag vill juh inte ha en sjuk mamma och en pojkvän som är gifft) men ja jag vill ha kärleken vänskapen och värmen. Stressen utmattningen och det faktum att man går och lägger sig varge kväll med vetskapen om att man har räddat ett liv. Gjort ett avtryck på någon. Jag en insats..




We're adults. When did that happen? And how do we make it stop?


There is a land called Passive Agresseva, and you are their queen.

I need a drink, a man, or a massage. Or a drunken massage by a man.

Alex: For a kiss to be really good, you want it to mean something. You want it to be with someone you can't get out
of your head, so that when your lips finally touch you feel it everywhere. A kiss so hot and so deep you never want to come up for air. You can't cheat your first kiss. Trust me, you don't want to. Cause when you find that right person for a first kiss, it's everything.



We're socially retarded. I mean, look at me. I'm in love with a guy who won't say he loves me back... and here I am in his kitchen cooking, hoping he comes home and notices me. I'm a total freak. I'm the girl in the back of the class who eats her hair.


Jag är så attans fast i den här serien. Att jag kommer nä'r den är slut gråta blod.
Första steget till seperation är när jag måste nöja mig med att bara se det på onsdagar igen. Och snart är det säkert sommar uppehåll.
Hanna du har gjort mitt liv to a living hell







Grey's Anatomy Cast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0