Hunk...

mmmm tack gärna...


Söndag; Försov mig katastrof är glad att jag duchade inan jag insåg att jag försovit mig...Rackarns annars...
Söndagen blev bra slapp men vänner på besök. Känns bra. Synd bara att det käns som om mina tänder behöver lite mera plats i munen än vad de har. Illa..

Dagens Bästa; Jag fångade en Rev i dag men Reven slank ur neven...

Dagens Värsta; Komma till insikt och inse att klockan är en timme mera än vad man trode att den var...

Dagens Mest Oväntade; Byron I Ottan aka Herr Hemlig...Mycket uppskattat dock...

Dagens Mys; Middag i soffan...

Dagens flum; Daniel vad fan gick fel el blev rätt kanske ;-)




Kommentarer
Postat av: Herr Hemlig

Jag är som en förkylning.. dyker upp när du minst anar det! :-) Det blir ju liksom lite roligare då!

2007-05-06 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0