jag har...

...dig lindad runt fingret...men om det inte längre är dig jag vill ha där..hur gör jag då?
....köpte en ´kattborste..trode aldrig att det skulle bli så mkt PÄLS tur att jag borstade annars skulle jag ha allt i sängen...


Sa hej då till Jessica och Sofia i dag...separations ångest även att det bara är för femtondagar...Jobbigt...Jenny började nästan gråta...Men Jessica fick en sminkning på Make up store av oss...Så hon kommer bli såååå fin när hon kommer hem..

Jag ida och jenny har spenderat kvällen med Gänget i greys...och med MMMmmmarabou....trevligt....Inte så bra för tandvärken bara...

Nu blir det sängen men Matilde Otto och Kissen trevligt...

(fortfarande ingen laddare....han måste hata mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0