Mojito is tha shit

                                                           Mojito is tha shit


Jag har kommit på att för att vara bakis så brukar det betyda att man innan man vakanade drack ett par drinkar som man frhoppnings vis tyckte var mycket goda...Det är i alla fall det jag brukar ha gjort dagen innan jag är bakis,.
Här ovan är det jag om min bästa bästis som sricker mojito på en brasiliansk clubb i london. De fans i flera smaker men jag måste säga att orginalet är bäst!!

inget mojito recept?? här kommer ett...



Mojito Lowball
««« | »»»

Mojito Lowball



6 cl ljus rom
limejuice
sockerlag
myntablad

Pressa allt direkt i glaset
Servera med krossad is

Smaskigt..sommrig och garaneterat bakisframkallande..Me like a lot...

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Frågan är: hur MÅNGA ggr kan man eg återanvända en kaffesump?

När man är klar med den funkar den iaf finfint som kroppspeeling i duschen. (Inte testat? Gör det! ;)

2007-05-14 @ 11:10:34
URL: http://psilo.blogg.se
Postat av: Linda

som din allra bastaste bastis kunde jag inte vara mer stolt over min allra bastaste bastis som lagger ut en sant eminemt Recept pa varldens godaste DRINK !! me like a lot och det ar helt klart vart baksmallan ...Latt botat med massa brownisar ...en eller 10 frappucinosar pa starbucks och ett antal skvaller tidningar !! You know you like it !! Puss babe

2007-05-14 @ 12:00:11
Postat av: Ofelia

Äh. Enklast är att ta hela filtret inkl. sumpen med sig in i duschen och därefter ta valfri mängd och gnida in sig med. Huden blir lovely! (Fan, vad gay det där sista lät ;)

2007-05-14 @ 16:46:02
URL: http://psilo.blogg.se
Postat av: Linda

ar det en svett droppe jag ser pa min hogra kind ???

2007-05-15 @ 17:40:18
URL: http://liinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0