natt katt

Vad gör mina katter när jag sover?
Ja det vet´jag inte men när jag har varit vake
två nätter med tandvärk då vet jag vad
de gör. Först när de inser att matte
är vaken. Så tror de att det betyder att hon vill
leka!  LEKA massor och leka LÄNGE
Matte vill inte leka hon vill sitta med ett vatten
glas i ena handen och en tandborste i andra.
Hon vill inte Kela eller leka hon vill mest bara sova igentligen.
 Men framåt fyra fem då ger de upp och går och lägger sig.
 Men på en bra plats i fall matte skulle ångra sig och vilja leka lite.
Man kan juh alltid hoppas i smyg. För Hon är juh faktiskt vaken.
Och det kan juh hända att hon ångrar sig, jag menar alla vet juh att
Matte är ombytlig.





natt katt











OTTO halv fem på onsdags morgonen
Ligger och vaktar på matte
I fall hon vill leka

Kommentarer
Postat av: jessica

Lilla gumman, hoppas du mår bättre snart.
Tänker på dig.

2007-06-01 @ 06:24:46
URL: http://jessicaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0