oväntat bra

Sitter här men en kopp blaskigt kaffe...Ångrar att jag inte orkade öppna ett nytt paket....men men Morgonens kaffe får bli starkare.Kanske min kropp inte klarar av mera än så här i alla fall just nu i dag.

Funderar på helgen. Som har varit helt galet kul. började med grillning och vin hemma hos Jenny sen promenad ner till stan med toa stopp på Bhishop...
För att sen vandra vidare till Blue Heven där vi aldrig tidigare varigt och nog vore det trevligt att testa något nytt. Så glada i hatten vanrdare vi dit och intalade oss själva att detta kommer bli kul...as kul...Tills vi kommer ner och har betalat 120 kr var...och inser att jaha det var bara vi här...
Så vi blev as fulla på halva priset i baren drinkar...Mycket kul...Inte så bra för huvudet på lördagen dock..Men det är smällar man får ta. Vandrade hemåt i spö regn och landade hemma som en dränkt katt vid halv fyra efter en timmes väldig intressant samtal med Robert nera vid pron synd att det regnade så förfärligt...Men det var mkt trevligt.... Vet i fan hur jag lyckades hnga upp alla mina klädder på tork dock.

Lördagen spenderades med Sara Wille och Isac...söta som socker...

Sen blev det inflyttningsfest Hos Sandra. Jag och mitt ostabila sälskap kom ditt runt halv nio han gjorde ett bra intryck och blev gillad till max...Jag ja jag sjöng singstar och sög. Asg Sen blev det Bk och fest till fyra i natt...Sov till tre..Mitt ostabila sällskap kom just uppsvamlande nu...Kul...att vakna av att ens boss ringer och undrar vart man är...kl fem en söndag...

Jag ska roa mig med att laga mat och kolla på en film tror jag...Kanske lite glas oxå smakigt,,,

en kortsammanfattning...En as kul helg...Oväntat bra...

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Brukar du också brygga gammal kaffesump? ;D

2007-05-13 @ 17:22:21
URL: http://psilo.blogg.se
Postat av: Pinolla

Nja men du vet det var det sista i burken och jag var alldeles för sliten för att öppna ett nytt paket...så det blev som det blev..men lite piggare blev jag nog allt...;)

2007-05-13 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0