Pain...

Pain...
I rather feel pain than noting at all....
Pain...
I cant get enough....
Pain
I like it ruff...


I know I cant make u stay
But wher is your hart...
Im not afraid to keep on living
Im not afraid to walk this world alone...
Nothing u say can keep me frome going home...



Varför är allt som är värt att säga redan sagt??
Vem är det som känner just som jag??
Eller väljer jag ut det som passar och gör det andra redan sagt till mina ord??
Men hur som hells så är de vackra och sanna.
I bland lite för mkt mitt i prick.

Jessi pessi; hur ska jag klara mig i två veckor utan mitt favorit yrsel.
Eliten kommer inte vara sig lik.
Men skönt att du är fulländad med Puff i alla fall.
Är så glad att du finns, och alltid ger kloka råd.




Kommentarer
Postat av: jessica

Så söt du är gumman.
Kommer sakna dig också.
Det var tomt utan dig när du var i london,
och nu blir det hela två veckor,
utan att vi, du och jag,
eliten är samlade.
men får passa på och krama om dig innan jag åker.

2007-05-06 @ 21:14:36
URL: http://jessicaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0