Vi drar Till Malmö

fyra gånger på repet..Bra nu vet jag vart jag skulle...Bra så man vet och inte tror att man ska nån annanstans. Vi kom i alla fram till malmö. Där väntade min älsta bästis och hennes vänner på mig. Så det blev en björnbärscider midag och sen en bästa konserten på länge...Himmla drag och bara så bra..Så Miss Li alla ni gå och se. As bra. Så levande och glad och ja jag kan hålla på i evighet.

Lördagen spenderades sovande och med min bror och emma. Middag och mys med Kerstin.
Söndagen med en lååång promenad till havet. Där vi drackkaffe rökte och snackade om livet. Middag på en Thai restaurang. Mycket gott. Och sen en låååååång bilm resa hem med Lillis. Som oxå hade haft en super helg.
För det har jag verkligen haft. Kommer snart göras om hoppas jag.

Men där i mot är jag lite besviken att det inte finns en Vi drar till Linköpings sång. Bör kanske komponeras. Men då måste folk börja komma till Linkan.

Nu sova med Mys och Mysan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0