doltnummer

Det har inte varit någon favorit NÅGONSIN....
Men jag svarar...
Det kan juh vara Mammsen el A el någonannan viktig som jag vill prata med.
El så kan det ha hänt något. Ja så jag svarar...
Men nu nu överväger jag att läga av..

Nyss ringde polisen mig.
Jag är tydligen ett viktigt vittne..
Jag gillar inte att bli inblandad..
Jag sköter mitt
Jag vill inte blanda mig i...
Nu är jag inblandad...
Hoppas att brottslingarna i det här fallet inte är med i någon Maffia så att de känner
att de måste komma och tysta mig. För i kväll är jag faktiskt upptagen, jag har juh
tvättstugan och sen måste jag juh laga mat oxå. Jag har verkligen inte tid.
(nu tror jag juh inte det på riktigt för det är juh små killar det handlar om men man vet
aldrig och ja om jag ska vara helt ärlig så är jag lite rädd för tvättstugan)

Nu ska jag äta youghurt tror jag...

för övrigt har jag och Sandra bakat lussekatter i dag. Mycket goda blev de. Även om Kecke (el hur set nu stavas) såg skeptiskt ut mest hela tiden. Och i frågasatte varför vi hade russin i om nu ingen gillar dem i alla fall. Svarte var juh enkelt som bara den. För att det inte riktigt är lussekatter utan rusin.

Nu ska jag byta raiokanal äta youghurt och rocka runt lite här

vink vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0