du kan få mitt liv

och sen kan du svara på hur jag ska göra. Jag vet inte om kraften att hjälpa och kraften att finnas där finns. Jag är trött trött ända in i min själ. Allt jag vill är igentligen att lägga huvudet på kudden och sova. Och sen när jag vaknar är allt över och jag mår bra igen. Kan det inte hända snälla..

fick en trevlig övveraskning i morse när S ringde på dören kl 7 kom in och kröp ner i min säng. Mys..och framför allt en himmla massa skratt...Jag menar det är inte alla som delar säng med knivar, hubbabubba och te påsar (det är nog kanske bara jag) Sen är det så skönt med någon som tänker just som jag, man tittar lite på varandra och hon tänker samma sak som jag...och förtår hur jag tänker....det är en bra vän...

Nu ska det fixas blåsas plattas och sminkas sen blir det frukost på stan med kaffe och scons.

Jag önskar er alla en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0