I mitt liv...

är det de små sakerna som gör allting värt...
som i dag kanske inte en dag som går till historien.
Ja jag kanske inte enns minns den om en vecka.

Men för att ta det från början;
Jag cycklade till jobbet...
höll på att köra på en mus.
fick ett sms av M som gjorde mig så där barnsligt glad.
kom i tid (det är inte så offta)
Jocke blev glad över att se mig..(sötaste myran ever)
Fixade frukost till mina kollegor....
(de tackade och sa att det var god frukost och det värmde i mitt lilla vinte hjärta)
M frukost med Bäver. Slappt skönt och mysigt och Gott
Kramar (vi kramas mycket på mitt jobb)
Söta små komplimanger...
Sen det bästa av allt Jag fick 1a pris i ett lotteri En alldeles egen solstol att ha på min balkong (går att fälla i tre lägen och har en tillhörande liten pall)
Middag med släkten.
Sitta i soffan och mun huggas med kärlek...
kramas av mamma...
prata bort en kvart i telefon..

Det är de små sakerna som gör en varm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0