~telefonjour~

ja det var min natt det. Här går man och läger sig tidigt (2200) för att ladda för morgon dagen och vad händer vid 0158 börjar det med ett sms..."Hej Gumman Jag är full och ensamen! vad gör du en kväll som denna? kram kram"
Jag jag sov men jag blev orolig oh ringde upp (full och ensamen är ingen bra kompination) men allt var lugnt. Bara någon som var lite pratsugen. Så jag tänkt nu kan jag somna om. Men icke just som jag gjorde detta ringer det någon och vrålar att han är från sparbanken. sen var det ett himmla liv om att krydblandningarna på maxi var för kryddiga. Ostarna hade för stora hålGrummle tvätt såpa för grummlig och så vidare. Efter att i en halvtimme försökt förklara att jag låg i min säng och inte extrakänckte som Icas kundservice så la jag på och somnade om.

Efter 45 minuter slummrig sömn, Ringer det igen. Det är¨äter igen någon som tror att jag är icas kundservic..;)
Men den här gången så handlade mera om damiga gardiner att hans vän var ja jag mins inte vad han var men något var han. Stackarn han viste inte vad han gav sig in på när han skulle dela husvagn med A!!
Men efter ett tags divederade fick jag tyst på A genom att döda Pigelin (en långhistoria som för övrigt var rent påhit.)
Sen Så Nattade han sig själv där i husbilen med fötterna i taket och en påsechips. Måste varit så söt när han vakande i morse...Eller vid närmare eftertanke INTE...

Men efter detta gav jag upp och gick upp..Blev lite blädder i Fredagens corren och en kopp the sen i väg till en Underbar dag på jobbet...

Och en Bäver lunch med de bästa bävrarna någon sin.

Nu bär det av hem till den Bästaste Jenny...

Ha en toppen lördag

Kommentarer
Postat av: Dead

Fin text du har =)

2007-09-08 @ 18:03:22
URL: http://doden.blogg.se
Postat av: Herr Hemlig

Hmm...
Undrar just vem den där A är?

2007-09-12 @ 13:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0