jag borde

plocka in klädhögen på sängen.
Duscha
Damsuga
Göra ren hos kissekatterna
plocka ner all reklam i återviningen
sätta upp en ny skylt där det står INGEN JÄVLA REKLAM TACK

men i stället

tar jag bort gammalt nagellack.
Bloggar
läser mail
läser andra bloggar
kikar på Ikeas, nordiks, rums, ellos, hms hem sida

Summan av kardemumman är att jag gör inget vettigt fast att jag borde.
Kanske ska ta mig i kragen?

mmm om ett tag ska bara...

Nu nu är jag på g..

Nä rösten som talar inne i mitt huvud och sägar vad jag borde, tystades ner med silvertejp och bakbands vid en stol i köket., Jag är åter fri att göra som jag vill,,,muhahahaha


Jag får inget vettigt gjort illa

Men jag jobbar på problemet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0