tass värk

att ligga däckad i sin soffa i två dagar. För att sedan jobba 6-14 och sen gå hem i fem km (när det regnar) är inget jag kan rekomendera.

Trots detta så har dagen varit helt ok.
Super dag med kerstin och arne på jobbet.
Fick i dag lägga min första beställning av min kärste Jenny. Även om den inte var smaskig så var det lite extra roligt. Och hon lt otroligt proffsig på sitt jobb. :)

Sen blev det en mys fika med Jessi och Fia. Älsklingar.
Vi måste dock sluta snacka skit om varandra när man går på toa :)

Nu sitter jag här i min soffa med tassarna högt.
Ska kela lite med katten, kolla film och ha det gött här i soffan.

i morgon blir det fika för hela slanten. Inte illa att ha klämt in två fika dejter. Och kanske lite mys.

nu in under filten med the me like höst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0