veckans...

...mest efter längtade : Sand stranden

...komentar; -Det är så varmt så jag svettas.

...Smärta; Brända knän.

...Godaste: Färska räkor i smögen.

...Värsta: En sjö i förtältet.

...Låt; No air. (hur lyckades alltid inställningen inte funka när den var på g??

...Skönaste; Bada i havet efter en timme i solen.

...Besvikelse; Brasse stolarna.

...Mest oväntade; Älg safari i Markaryd.

150 mil i en bil. Sex nätter i tält. Aldrig mera än 20 meter i från varandra.
Jag kan förstå varför folk tycker att det är häftigt att vi inte blev osams.
Men jag tycker inte att det är så konstigt. Hon är juh världens bästa.



Nu ska jag fördriva resterande av min semester här på hemma plan. Känner att jag kommer ha lite problem.
Men det löser sig nog. Hade juh inte varit fel med lite bättre väder kanske. Men förhoppnings vis kommer det juh.

Hade ett lång och stundtals livligt samtal i morse. Men mycket givande. Och saningen är att Lycka serveras inte på silver fat. Man måste kämpa lite för den ochså. Och vi här i "västvärlden" kanske är lite väl bortskämnda. Tål att kämpas lite mera.


Nu ska jag vänta på min mamma som kommer om fyra timmar. Handla, äta på restaurang och bio står på tapeten i kväll...Mys med mami o pappi. Inte det vanligaste en regnig onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0