det kan omöjligt vara möjligt..

väntar på jocke..han ska komma o plocka upp mig uppskattas enormt..
det är minus ute..

Jag kan tycka att det är lite illa att man kommer vara sen till jobbet när man inser det 05.19

Jag tänkte att det skulle bli lite färg i mitt hår. Jag glömde utväxten..

Snart är det 2009...det känns som om i går det var 1999...

Jag tänker i alla fall ha roligt 2009..Let lose

Nu ska jag jobba resten av året dock...:)
Själv tycker jag det är lika roligt varje gång.

I går inhandlade jag en ny kaffebryggare...den är fin och brygger mumsigt kaffe...

I går inhandlade jag en ny vattenkokare den är röd o  kokar vatten mycket bra...

I går inhandlade jag en ny mössa den är turkos med en diamant och den värmer mycket bra...

Sen ska jag köra bil och kanske hitta några fynd på mellandagsrean...
Om inte alla andra har gjort fynd redan så att det inte finns några fynd kvar åt mig..

Nu kommer Jocke o jag får åka blå bil till jobbet och det det är måndagslyx det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0