jag vill inte...

vara 37 och bo med sju katter och två svanar...
vara 38 och bo med tio katter och tre svanar var av den ena är agresiv...

Jag vill...

Ja jag vet kanske inte vad jag vill men jag vet vad ja ginte vill och det är juh i alla fall huvudsaken och jag vet i alla fall typ kanske hur jag ska göra för att inte vara 37 och bo med sju katter och två svanar. Jag måste bara låta mig själv...falla lite inte sitta så säkert på min is tron i min tvåa utan balkong...


I dag har jag gjort massa, massa roligt el ja jag har tvättat oxå så lite duktig har jag varit, Vid två kom sandra insvävande med för korta ben, vi mumsade lite kyckling lunch och sen har vi gjort julgodis massa julgodis vi har nu knäck som kommer ut ur öronen...knäck överallt..
sen har vi även gjort Rocy Road, ischoklad och mandelmasseglöggbollar och mandelmasseapelsinspritbollar..Så duktiga..

Sen över gick vi till kaffe drinkar med kaffelikör och mjölk i...Mumms..

Nu ska jag beundra mina fina godisburkar i glas med rutigt tyg över...så fint..kommer bli fina julpressenter..

Nu satsumas dusch och sen satsumas kräm och sen sängen..
I morgon är första dagen på sex dagar av arbete...Najs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0