juldagen...

efter att för andra gången i hela mitt liv inte vaknat hemma hos mamma och pappa på julafton så blev dagen toppen i alla fall. Med massa mat godis paket spel och trevliga människor.Ingen  släkt här inte. el jå men inte riktig släkt i alla fall..mycket trevligt.

Mina o Ottos julklappar blev mycket uppskattade. Vi är nöjda. vi fick även toppen bra julklappar i år.
Bland annat så ska bror, emma, mamma,pappa och jag gå på sisela kyles show i lund i mars. Det ska bli super trevligt.
Sen blev det en del spel o böcker o presentkort. Mycket trevligt.

Nu har vi alla vaknat, mamma o pappa nojade att de skulle störa oss (mig o malin eftersom vi sov i vardagsrumet) men de vågade juh sig inte upp förrens jag varit inne och väkt dem..Illa...de är juh typ gammla och ska vara uppe med tuppen men icke :)

Nu blir det juldagsfrukost och sen blir det nog häng i soffan med böcker spel o pussel..o lite julgodis..:)

god fortsättning på er alla..

Kommentarer
Postat av: Jenny

God fortsättning på dig med hjärtat!

KRAM

2008-12-25 @ 11:43:26
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0