tisdag efter helgen

i går var en lång dag.
Jag fick nått i ögat så jag grät på ett öga hela resan hem i stort sätt. Detta gjorde att jag glömde tjata på Liza. Så vi är fortfarande samms. Mycket skönt. Det har varit en toppen resa till London den här gången. Roligt att Liza var med.

I dag är det tillbaka till Jobbet kurs och sen lite kolonial. Ska kanske blir trevligt men jag hade hellre gått hem efter kursen.
men men det är bara att göra det och sen gå hem..:)

Saknar min Otto lite...men han borde komma hem i dag..:)

Nu tar jag min hoj mot jobbet..

Ha en toppen tisdag..Snart är det helg igen..och jag jobbar..men jag är ledig på torsdag..najs..


pusselipussisar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0