om..

..man ska ta hem någon som betyder något förförstga gången. Jag känner en lättare panik.
Tänk om mitt hem inte uppskattas. Tänk om det tycks opersonligt och fullt. MEn men vi får se helt enkelt.


I går var det tisdags fika. Jessica saknades. (fin tjeja det där I really do like her)
Tror vi är de som hörs över hela fiket. Men har man roligt man skrattar, man diskuterar man blir upprörda då hörs man så är det bara. Men fy så trevligt vi har tillsammans. När jag gick där i från hade jag ont i magen så mycket hade jag skrattat.

Nästa vecka blir det fjällen planering.
Den här veckan så blir det middag hemma hos Sofia. Lunch med Sara.  Och en massa jobb.
tror det blir en mycket bra vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0