Mys helg...

en klockren helg rakt igenom.
Öl på bishop, storan, och sen av någon anledning avslutade vi kvällen på platens. Där jag inte har varit sen man fick röka inne och det är juh hur länge sen som helst :)
Efter en något vinglig promenad hem. Sov jag till elva på eftermiddagen. Sen blev det fika på stan och runt stros med världens bästa. Sen hem för tält uppslagning och ner tagning hemma hos mamma och pappa. Vi klarade det på femton minuter första gången. Fatta vad vi ska rocka på västkusten! Sen blev det grillning och mys i soffan.
En sväng till ledberg på pool party. Och sen ner i sängen.

Sara hämtade mig klockan sju imorse hem till mig och fixa bort morgon gruset och sen promenad och mys frukost på scandic. Massa mums. Sen stros på stan med kaffe. Och nu slappa här hemma. fixar lite rötter och lite naglar.

Sen hem till sara för avfärd mot kålmorden i morgon. Så trots allt detta regn så har jag haft en super helg. OCh ja vad ska man säga västkusten får fixa hela bränan ;)

Och jenny penny vad ska jag säga. Jag kommer sakna dig så mycket. Min lilla favorit pingla. Maxi skulle inte ha varit det samma utan dig och det kommer bli så tomt. Men du får inte för allt i världen tro att du slipper oss.


Nu måla naglarna...rosa tror jag el coral kanske..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0