söndags slapp.

Jag är ledig i dag har inte varit ledig på mycket länge. Skönt sov tillsjag vaknade. OCh nu slappar jag omkring här hemma. I går var det melodifestival för alla slantar. Middag med vin innan. Kaffe och sen The big show med snacks och mera vin. Mycket trevligt, Men man kan juh inte ha mycket annat i det sälskapet.

Tyvärr har juh jag jobbat en hel del den senaste tiden så jag var kanske inte mitt piggaste jag. Men men det är så det är i bland.

NU ska jag försöka få bort lite av alla de katthår jag har här hemma. Det är inte ett  kan man säga. Synd bara att de flesta inte sitterpå katterna. Sen kommer Mallan och Bäver. Tänkte jag skulle bjuda på rabarberpaj. Mums. Kanske ska få i mig lite frukost först.

Hoppas du har en bra dag oxå.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Skönt att vara ledig :)

2008-03-16 @ 10:40:41
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Camilla

ha en bra dag. :)

2008-03-16 @ 10:48:09
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0