vilken kväll

Hade super roligt. Trevligt skrattade dansade glömde allt och levde i nuet.
Sen är det juh synd att killar är svin och har en tendens att paja det mesta. Varför?

Kom hem ramlandes vid fyra huget. Flamsandes med Em fram till fem. För att sedan krypa ner i sängen och sova som en död tills det ringde på dörren klockan 12. Där stog Dean och garvade åt mig och mitt tillstånd. Inte så snällt  tycker jag. Men men jag bjuder på den.en blev det paketinslagning och en trip till en övertrött treåring.

Har varit en skön dag trots att det inte blev ågon bakis pizza utan korvstroganoff i stället...
Nu ska jag ta min ömande hals och nacke. Min vrickade fot och bara komma i håg det bra från i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0