malmö

sitter och gottar mig framför brorsan super väl fungerande dator. Så najs.
den gör som man vill utan rara ord och hot. lövely.

borde blåsa håret efter som jessica snart kommer och  plockar upp mig för en tur ut på den skånska lansbyggden där det vankas sommar dop Och är det nånggång de har tur med vädret så är det helt klart i dag. Strålande sol och lite bris. perfekt.

Borde blåsa och fixa håret. Men jag kan inte liksom komma mig för. funderar på en sväng på balkongen först. Men kanske bäst att bli klar först så att man inte missar dopet. :) Har juh trots allt åkt 40 mil för att närvara vid denna händelse.

Ha en strålande bra sista maj.

Och min namsdag är det och allt. grattis till mig på min stora dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0