om

Jag inte hade träffat dig så hade jag saknat dig!


Sitter o väntar på S. Har fixat maten till kvällens grillning och snart bär det av. Synd att det inte är så där supervarmt i kväll. Men det är ok. För i det trevliga sälskapet som kommer att vara så är stämningen alltid varm.

Sparang på en gammal bekant från för i dag. Bara så där när man kom farande runt hörnet. Hade glömt allt roligt som vi haft. Synd att vissa omständigheter kan få saker och ting att bara rinna ut i sanden. Men han såg ut att ha det bra och är nog nöjd med tillvaron. Men gammla minen finns juh alltid kvar.

Och det finns alltid tid att skapa nya.

I dag är förstadagen av resten av mitt liv. Och jag ska göra mitt bästa för att göra den minnes värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0