Fredags morgon..

trött...har börjat läsa en bra bok..vilket gör att det blir sena nätter :)
Har tvätt stugan så jag sitter o väntar på den medans jag dricker kaffe, (vilket jag gör för mycket)
bloggar, och kollar på tv shop reklam...en väldigt viktig syselsättning så här på morgonen..
men oroa er inte jag är på väg mot jobbet..

I morgon är det bröllop..ska bli så roligt.. romantiskt...åhh Imorgon kväll kommer antagligen jag oxå vara redo att gifta mig..
eller i  alla fall så kommer jag vara så super kär i kärleken..

Nu där i mot funderar jag mest på varför jag försöker och anstränger mig. Jag blir juh bara besviken. Men om jag inte försöker och anstränger mig. Då kanske jag missar det som är så himmla bra..Dagens probglem..What to do??

Dean hängde i min soffa i går.
Jag gillar honom. Jag kan tycka att han verkligen inte förtjänar allt som händer honom.


Tydligen så är det inte meningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0