Söndags mys

vaknade super tidigt i morse. Bara Aaiden och Dean var vakna så klockan nio instalerade jag mig i deras soffa. Med katte och tradera i högsta hugg gjorde vi ingenting. Väldigt skönt att göra ingenting tillsammans. Efter att ha läst micke o molle och bernad och beanca, gick vi till leparken, gungade åkte rutchkana och gick där i från med en blåtira på kinden. El ja i alla fall Aaiden. Men han var lycklig i alla fall.

Hem kommen så plockades det lite och efter lite missförstånd och plan b aktivering från min sida så dök D upp. Så det blev film och slapp i soffan för hela slanten el ja i alla fall tills Dean Aaiden och Isabell dök upp till middag då blev det kaos. Men härligt kaos. Sen blev det mera sofft i soffan. Skönt med Söndagar. Börjar bli en trevlig vana..annars har inte söndagar varit min favorit dag direkt. Men nu börjar det arta sig.

har just avslutat dagen med en raskpromenad och nu sitter jag nersjunken i min soffa. Varm nöjd och med en dator som är lite vassare än vad den varit på länge.

Länge leve söndagarna..

Men i morgon är det måndag och då är det jobbelijobba igen...funkar bra för mig..

Dagens Citat
"Men hallå de har Ismaskin!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0