Storm

Storm. Är på g till jobbet...
Förhoppningsvis så blåser jag inte bort.
Och gör jag det hoppas jag att det är till ett varmt ställe med mycket sol och kalla dinkar på stranden :)
Nä vars har varit en rätt så ok jobb helg. I fredags, checkade jag in tidigt och vaknade av att telefonen ringde lite senare. Men det var super skönt. I går så var det film och middag hemma hos Liza på tapeten. MIddagen var super god och filmen var med Happy ending. Toppen. Film nr två slutade dock med att jag med gabriel på magen tävlade i vem som kunde snarka högst han van. :)

Nu ska jag be ge mig till jobbet. Vet inte ricktigt hur än. Det beror lite på Jocke.

Fan jag är hungrig...Jag brukar aldrig bli hungrig..
Vad är felet??

Nu frukost tydligen och sen tamp med stormen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0