25 års middag

min söta em firade sin 25 åriga födelsedag i dag.
En mycket trevlig tillstälning. Som innebar mycket mat och skratt och flams.
 Samtalsämnena spred sig villt mellan himmel och jord. Med tre Gravida töser och en Två barns mamma Hann vi beta av för och nackdelar med barn och singel liv. Vi han prata om läskiga olyckor, själv mord, ånges deprition sex sexpartyn. Det var en mycket trevlig kväll.

Alla Ems vänner är så himmla trevliga. Det var särskillt en K henne tror jag faktiskt att jag är kär i. Sötare trevligare och roligare tjej får man leta efter. Jag ler bara jag tänker på henne. Det känns ända in i hjärtat när man träffar sådana personer och man kan vara glad över det i flera dagar. Och hon var en sådan person. Hoppas verkligen att hon vet om det själv.

Och Em denna srålande varelse som är så fruktansvärt bäst. Henne är man så glad att man har som vän. Uppskattar henne så otroligt mycke. Just nu så är hon så där strålande vacker som bara en gravid kvinna kan vara. Hon och hennes karlslok kommer bli strålande föräldrar. Världens Bullmamma.

Detta blev ett väldigt ömt vän inlägg.
Men jag är så otroligt glad över mina vänner. Utan dem vore jag ingenting.

Nu ska jag sussa
för snart vär det av på semester..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0