mera fest

hos grannen...
tre killar har ståt och kastat sten på mitt fönster.
Det är inte till mig de  vill komma in till...

Nu är det fest en våning upp..
Jag ska vara på jobbet om 6 timmar och 45 minuter
Om jag har har tur så fårjag kanske sova fyra timmar
om jag har otur inget..

Det värsta är inte att de spelar musik- för det gör de inte..
Det värsta är inte att de pratar och skriker-för de gör de inte

Men de hörs, möbler som flyttas De rör sig runt där uppe
Hälar i golvet de tappar saker gnisslar och de är halv många mera än fyra..

Jag blir tokig
Andra festen på tre nätter....
Jag jobbar
HUR fan är det meningen att jag ska kunna sova???

Jag kanske ska passa på att städa
Gå direkt till jobbet och hoppas att ingen märker att jag inte har sovit..
Hade det varit i Usa hade jag stämt dem för lidande i vardagen..
Men nu är vi i sverige så jag får lida i det tysta..
och lider det gör jag

Välkommen ännu en sömnlös natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0