kan man få allt??

eller måsten man nöja sig med lite?
jag tror nämligen inte jag kan göra det.
eller vad vet jag.
Jag är juh lite splittrad..


Helgen har varit en jobb helg, men vi har haft personalfest i alla fall.
Dt var toppen roligt., Jag har en sådan ofatbar tur när det kommer till
människorna i mitt liv. Jag omges av en så härlig klick av folk.
Att bara man tänker på det så ler jag.

Det är alla dem som gör det värt att vakna klockan halv fem och kliva upp och gå till jobbet.
och man gör det (oftast) med glädje.


I dag så var jag och fikade med två trevliga kickor, tyvärr måste jag säga så är det tydligen inte meningen att man ska kittlas och skratta för högt när man är och fikar på Cafe då ska man sitta fint rakt upp och ner och dricka ur kopp med lillfingret rakt ut. Vi misslyckades.

Sprang på min kanske bästa vän frn högstadiet i dag. Har inte setts på flera år. Så roligt. Vi byte telefonnummer och sa att vi skulle ta en fika. Hoppas att jag kommer ihåg att ta mig i kragen och verkligen göra det den här gången.  Jag kan vara så dålig på det.

Nu bli det sängen innan jag måste spendera natten på soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0