offtast så gillar jag mitt liv...

men sen så ibland då ger jag upp..
rycker på axlarna och kryper ner i soffan..hets äter glass och tycker synd om mig själv.
Tiden räker inte till orken finns inte och motgångarna hoppar sig på hög och medgångarna lyser med sin frånvaro.
Konstiga sjukdommar kommer från ingenstans. Sådana man inte har hörtalas om tidigare.
Jag känner mig otillräklig. Jag vill så mycket men jag kan inte mera. Jag orkar inte.
Det finns så många borden så många måsten. Men när jag känner så här så vill jag bara vara hemma. Dra täcket överhuvudet och äta glass med chokladkross.

  Men jag försöker ta mig i kragen
 och göra några av de borden och måsten som hopar sig
för jag vet att glass med choklad kross kommer aldrig få mig att känna mig mindre otillräklig.

Men just nu för stunden då hjälper det..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men du är en av de bättre sakerna i mitt liv,

glöm inte det!

2009-04-05 @ 11:17:48
URL: http://jessicaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0