alla helvetes dag??

må kännas så för många. Det har känts så för mig med.
Ingen att vara kär i, ingn
att ha en romantisk dag!
Men i torsdags så kom jag på att det inte är att vara kär som är det som är värt att firas i dag.
Det är mina vänner de som finns där med mig i vått o torrt.
De som ringer för att kolla så att allt är bra.
De som ringer för att de vill något el bara för att prata lite.
De som sickar ett sms bara för att visa att de tänker på en.

De jag inte vore någonting utan. De jag skulle sakna om de försvan.
De jag älskar över alltannat alla dagar hela året. De är de som jag firar i dag.

I dag började väldigt bra.
Vaknade o kollade på en klarblå himmel, Våren kanske inte är så långt bort Fia ;)
Drack kaffe o pratade med den sanna tidsoptimisten Sara.
Sen ringde Em den nyaste av alla nya mammor. Hon är så fin o hon och hennes man kommer klara det här så himmla galant. Och jag längtar efter att få träffa det lilla miraklet <3
Nu ska jag susa ut till finaste Helena och gå en smarrig lördags lunch!

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Tack alla ni som gör mitt liv så bra.
 Vad vore jag utan er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0