bästaste söndagen...

kan jag ha haft i dag. En toppen dag även om den kanske inte blev som jag hade tänkt från början.

Började med tvätttid klockan sju (gäsp) sen nybakade crossanter (el hur det nu stavas) till frukost.
Bokning av mini semester. Stor handling på Ica maxi. (mindre kul men i bland måste det bara göras)
Semel fika med Helena. Å promenad med Sandra. Skönt det är vår i luften nu (el ja det var blå himmel o solen sken)
Sen blev det en liten lur på soffan. Var ganska så trött faktiskt. Kvällen har spenderats Hemma hos Sandra o Kecke. Ätandes middag och spelandes Tp. Detta Tp tog en ovanligt långtid och det var stundtals väldigt hett runt bordet. Men ordningen var som vanligt När Kecke van jag i mitten o sandra lite så där efter. Även om det ända in i det bittra slutet såg ut som om Sandra skulle ta en stor seger. Men det är i bland tur att man måste ha tur med tärningen oxå.

Nu blir det sussa. Är sjukt trött men sååå nöjd med dagen. Hoppas alla lediga söndagar skulle vara så här bra och spenderas med mina kära vänner. Men redan nästa söndag är det tillbaka till verkligeheten på jobbet. Men det är oxå skönt. För då uppsakattar man sin lediga helg mycket mera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0