clementiner o måndags filosofi

det luktar clementin lite här o där i min lägenhet.
Mitt beroende har verkligen satt sina spår
Goda spår dock


Måndagar är lite av min favorit dag.
Första dagen i veckan är avklarad. Man myser ner sig hemma och behöver inte ha dåligt samvete för att man  bara är hemma. Jag brukar ha svårt för att inte göra någonting. Men det har börjat bli bättre. Jag tror mycket av det lugnet jag känner har med S att göra. Han har fick mig att se till mig själv och att man i bland behöver ha tråkigt. Det är synd bara att det tog mig så lång tid. Men nu nu är jag där. bara det att jag inte har tråkigt. Men jag gillar mitt eget company nu för tiden.

Nu blir det lite mera te sen CSI.
Tränings väskan är packad.
O jag snart för sängen.

Ps jag gjorde godaste blomkålssoppan i dag. Mums
Massa vitt vin, grädde o andra måndags nyttigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0