Fredags kvällen...

I bland så är det bara så skönt att vara hemma. SJÄLV hemma.
Farmor blev mycket förvånad när hon hörde att jag skulle vara hemma själv i kväll. Hon undrade om jag viste att det var fredagskväll ;) söt gammle farmor :)

I kväll har jag kommit fram till att;

* Brolle Jr Han är ganska så ok. Jag har inte gillat honom tidigare men efter i kväll så skulle jag tänka mig att hänga med honom en kväll eller två!!

*Sibel har en röst som gör att skinet korvar sig och armarna knottrar sig.

* Otto är inte som han brukar. Den som har tagit min katt kan behålla han. För den här versionen är keligare o gosigare än den tidigare helt klart att föredra!
!

* Mitt hår verkar inte gå att färga. Det börjar bli lite av ett problem. Är svart eller blont lösningen? jag hoppas inte det.

* Kvällen blev just lite bättre nu när jag slog på femman och Vin Disel var där..Mums.
  Min bästa film ever är Vin Disel XxX på vhs. jag såg sönder den filmen.


*Riktiga män Dansar Jive.

Nu ska jag fortsätta med min mys kväll i soffan. 18 tända ljus. Vin, choklad, o en kelig katt..

I dag slappar vi i morgon festar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0