Katten nyser.....

...i dag är det fredagen den 13

Jag vaknade i morse med håret på ända...pga fredagen den 13?? nä det är inte så bra att gå och lägga sig med blött hår bara.  Jobbar med Zoa i dag. Hon är så söt den lilla tjejen, Skulle kunna äta upphenne. ;)

Efter jobbet strosade jag o Fia in tillstan. Njöt av vår (??) solen.  Hamnade på Waynes o drack gott kaffe och snackade skit.
Vi har även inrett min lilla stuga på landet. El ja när jag var klar med allt jag ville ha så var det nog snarare en större herrgård vi hade inrett! Så det är man ska leva över sina tillgångar. Fia är i alla fall världens bästa. Lite som den lillasyster jag aldrig fick. Hon får en alltid på gott humör.

Här hemma har jag i olika omgångar sovit i soffan. Nu vaknade jag för att katten nös. Skönt synd att han inte gjorde det tidigare så jag hade kunnat vara lite vaken!! Nu lite tv sen sängen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0