torsdag innan ledig helg..

Det är min favorit dag.

Jag är ledig. Det är så skönt. Klev upp halv nio och åkte in till city för en frukost fika med en av mina alla Saror.
Efter lite fnitter och planering fram och tillbaka, lite olyckor o lite kaffe skillds våra vägar för dagen och jag struttade runt lite på Åhlens där jag möte en kollega. Trevlig tjeja.

Sen har jag lagat sen lunch till mig och Sandra. Som ska avnjutas närsom hon behagar komma.

Har även fixat lite kort till mina kära vänner som kansk behöver lite extra uppmärksamhet just nu. Tänker på er och hoppas att lite egenhändigt ihopp snickrade kort ska muntra upp er lite. och det bästa av allt är att frimärkena är i form av en stor puss mun. kunde inte bli bättre :)

Sickade även lite kläder till Lilla Mollie, kunde bara inte låta bli finns juh så fruktansvärt mycket söta! En ko i mysmatrial fick oxå plats :) Ser så fram i mot att träffa det lilla undervärket.

Resten av dagen ska avnjutas i soffan med en film eller kanske en bok och massa te.....



Kommentarer
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

trevlig blogg du har!

2009-02-12 @ 14:44:00
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0