Yoghurt..

Jag funderar på om jag mår illa för att jag har ätit för mycket vanilj yoghurt eller om jag mår illa för att jag har ätit för lite.
Detta är ett verkligt problem, för äter jag mera så kan det juh gå åt skogen och äter jag inte mera så kan det gå åt skogen.
Detta är ett deilemma utan motsvarighet.


I dag är det torsdag och jag är ledig. Skönt. Ska äta lunch o skvallra i kapp lite med J. Det var länge sen och ska bli fruktansvärt roligt. Sen ska jag o S lämna komunen för att kika in det nya tillskottet i landet. Lilla Emilia. Hon ska tydligen vara jätte söt säger hennes mamma. undrar varför ;)

Nu ska jag fixa till mig lite och sen planera om klädvalet då någon tyckte att det var lämpligt att dumpa tre ton snö över min gård nu på morgonen. INTE UPPSKATTAT..

Duscheliduschen kallar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0