Livet leker..

Jag har äntligen fixat mitt körkort. Det kommer nu i veckan och jag behövde inte beställa det från en skum polsk sida på nätet. Är det inte guld :)

Solen skiner och det är varmt ute och snart är det semster och då hoppas vi på strålande sol. med massa sol o bad.

Sen råkade jag boka en spontan resa till London i går..Sjukt roligt ska det bli.

Sen är det många bäbisar i veckan.
Onsdag blir det Linghem för att kika på Noel och bussa lite med Maja.
Torsdag blir det miss med Tyrisen. Den lilla sötgrisen. Se vad vi ska planera i då. Kanske tågluff genom Europa när hon är 15 om siso där en 15 år :D
Sen på Lördag blir det Mollies dop. Najs på svenska flaggans dag och allt..hOppas att det blir strålande sol..

Nu ska jag bege mig mot tha bunker...

Puss o snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0