Bästa hösten?

Tror faktiskt att detta kan bli en av de roligaste höstarna i mitt liv.
Har så sjukt mycket roligt inplanerat. Och allt verkar klaffa så att jag inte behöver välja bort saker och ting.

Dublin med Sara. (har längtat hur länge som juh)
Ullared med Maria och Helena (jag vet tantvarning men va fan det blir as roligt)
Möhippa och efter följande bröllop (löv is in the lufft)
London m Liza (kommer bli party o shopping orgie)
25 års middag. (Hur kan det någonsin bli tråkigt?)
Körlektioner (bara längtar och längtar)
Teori (kan vara så där men jag gör det med den lilla läskiga så det kommer bli toppen)
25 års Fest. (Hur kan det någonsin bli tråkigt?)
Lägenhetsletande (det är dags)

Frågan är HUR SKA JAG HINNA JOBBA????

Det löser sig alltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa du, ibland är det svårt att hinna med alla måstes...som att jobba;)

Håller ögonen öppna efter lgh som kan passa!

Kram Kram!

2008-09-18 @ 15:09:32
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0