Vinnaren är....

VERONICA MAGGIO

I dag är en bra dag. Har fikat med super trevliga Em o Matilda. O deras söta små barn.
Anton bara log o log. O mollies kaluffs är redo för en rosett eller två.

Nu dricker jag o Sandra vin (el ja jag gör Sandra sminkar sig)
Samtidigt som vi värmer upp med Veronica Maggio. Vi ska senare under kvällen be ge oss in till konsert o kongress o spana in henne live. Ska bli super trevligt.
Även om jag inte har lyssnat på henne förrens jag satte på skivan för ca en och en halv timme sedan. Men jag gjorde samma sak inför Miss Li konserten o henna avgudade jag juh. Verkar vara ett vinnande koncept :)

Nu på fyllning av vin

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0